Drobečková navigace

Úvod > O nás > Povinně zveřejňované informace

Povinně zveřejňované informace

Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5, odst. 1 a 2, struktura dle vyhlášky č. 515/2020 Sb.

1. Oficiální název

Hospodářská správa města Bruntál, příspěvková organizace

2. Důvod a způsob založení

Zřizovatel:

Město Bruntál
Nádražní 994/20
792 01 Bruntál 1

Základní účel zřízení - správa domů
Hlavní činnost - správa domů

3. Organizační struktura

Seznam organizačních složek:

  • Hospodářská správa města Bruntál, příspěvková organizace nemá zvláštní organizační složky

Organizační struktura
Kontakty

4. Kontaktní spojení

  • 4.1 Kontaktní poštovní adresa

    Hospodářská správa města Bruntál, příspěvková organizace
    Požárníků 130/10
    792 01 Bruntál

  • 4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

    Hospodářská správa města Bruntál, příspěvková organizace
    Požárníků 130/10
    792 01 Bruntál

  • 4.3 Úřední hodiny

    pondělí a středa, 8.00 - 12.00 a 13.00 - 17.00
    pokladní hodiny: pondělí a středa 8.00 - 12.00 a 13.00 - 16.00

  • 4.4 Telefonní čísla

    pevná linka: +420 554 230 955

    4.5 Adresa internetové stránky

    www.hsmb.cz

  • 4.6 Adresa podatelny

    Hospodářská správa města Bruntál, příspěvková organizace
    Požárníků 130/10
    792 01 Bruntál

    Přehled technických nosičů dat, na kterých přijímáme dokumenty v elektronické podobě: USB flash disk

  • 4.7 Elektronická adresa podatelny

    Elektronická podatelna

    Další elektronické adresy:

    hsmb@hsmb.cz

  • 4.8 Datová schránka

    mnikkkd

5. Případné platby lze poukázat

Číslo účtu: 20001-525771/0100

6. IČO

71197818

7. DIČ

CZ71197818

Jsme plátci DPH.

8. Dokumenty

9. Žádosti o informace

Prostřednictvím elektronické pošty: hsmb@hsmb.cz

Prostřednictvím datové schránky (IDDS): mnikkkd

Podání písemně na adresu sídla organizace

Poštou: Hospodářská správa města Bruntál, příspěvková organizace Požárníků 130/10 792 01 Bruntál

Osobně: v sídle organizace na výše uvedené adrese

10. Příjem podání a podnětů

Osoba určená k přijímání žádosti a vyřizování stížností, podnětů a oznámení:

Vyřizování žádostí, stížností, oznámení a podnětů provádí ředitel organizace, v případě jeho nepřítomnosti přijímá žádosti o poskytnutí informací zástupce ředitele, tazatel obdrží odpověď / vyjádření k žádosti do 15 dnů od obdržení písemného dotazu, který splňuje všechny náležitosti dle zákona č. 106/1999 Sb. v platném znění, na ústní dotazy osobní nebo telefonické bude odpovězeno ihned, pokud to konkrétní žádost tazatele umožní.

11. Předpisy

12. Úhrady za poskytování informací

  • 12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací

    Nebyly stanoveny žádné sazby za poskytnutí informací.

  • 12.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací

13. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.

  • V roce 2019 nebyly žádné informace požadovány.
  • V roce 2020 nebyly žádné informace požadovány.